Goodiis

Hejsan, som ni alla vet så är jag ju en godisgris men nu ska jag berätta:
Det började dagen emd att jag vaknade klockan nio(hjälp) av att syrran slog mej i fejset(aaaaa) hon e 1 år och sju månader, sooo..
AMen sen åkte jag och mamma till stallet, och typ ryktade hästen och sen åkte vi hem och du skulle vi på fika hos nåra.
sen när vi vart på fika så ska vi helt plötsligt åka till viktors fotbollsturnering, ahapp så snabbt in i duschen drar på mej smink och kläder sen åker vi iväg... Efter en lång dag i fotbollshallen så åker vi och handlar pizza på vägen.. jag handlar en kebabrulle men jag var inte hungrig, men jag mste ju äta:
när vi kommer hem slår vi på teven. och jag typ pallar inte äta godiis, mina föräldrar ba: VAAAA..min lilla godisgris äter inge godis det mste man  ju sätta i tidningen(fasst dom sa inte så) sen så var det tråkigt på teven så jag ba: jag går upp och sätter mej vid datan.. occh nu sitter jag här och skriver, pussar och kramar, och bajsar, hahah<33

hejdå
Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0