Fjällen dag 2

Hejsan Emma hära.
Efter 7 timmars lång bil resa så var vi äntligen framme, vi åkte kl:10.30 i söndags och kom framm typ vid 18.00 eller något. Igår så åkte vi skidor från tidigt på morgonen till det att adam hade jätte ont i knät(han ramlade efter andra åket och hade jätte ont). Vi har ingen kamera sladd så jag laddar upp bilder när jag är hemma. men i alla fall så idag åkte jag, amma,pappa&Adam till sjukhuset för att kolla Adams knä(det var inte så farligt men han fick röntka och svaren kommer snart hoppas jag). Vi har inte hunnit åka nått slamlom idag men mamma och david har åkt långskidor och jag skulle jogga med dom men det var jätte hög snö där dom skulle åka och jag sjönk ner så jag joggade tillbaka. Sen gick jag ut och bytte om till varma kläder och gick ut i snön igen och det va jätte hög snö , haha. det blir nog inget skid åkande för adam den här veckan i allafall.
Men nu så ska vi äntligen åka till backen.

Puss,puss
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0